kan ik internet krijgen zonder officieel adres?

Ik huur in Amsterdam een zolderverdieping zonder officieel adres. Ik heb dus ook geen eigen telefoon/kabel aansluiting.
Nou vraag ik mij af of ik toch internet kan krijgen.
Er is wel een telefoon en ouderwetse tvkabel aansluiting in mijn woning maar deze zijn denk ik doorgetrokken van de onderburen en niet werkzaam op dit moment.

verder zit er op de begane grond een kroeg in het pand die volgens mij geen internet hebben. wellicht valt hun aansluiting door te trekken naar de 3de verdieping (mijn woning), of geeft die lange kabel te veel snelheidsverlies?

een andere optie is uiteraard een 4g wifi hotspot maar dan zit ik aan een maximaal limit van 10gb per maand. met wat streamen op netflix en downloaden zit ik daar denk ik elke maand boven.

Het benaderen van de onder buren om op hun wifi netwerk te mogen surfen beschouw ik als laatste optie, ik wil gewoon graag een eigen aansluiting.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Thijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Antwoorden (1)

Dat gaat em denk ik niet worden. Volgens mij is het niet eens mogelijk twee abonnementen op 1 adres te krijgen, laat staan een abonnement zonder adres.

Wellicht toch de beste oplossing om een bakkie te doen met de onderburen, en gezamenlijk een abonnement te delen.