Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is 'Panteao' een synoniem voor ?

Waarschijnlijk één van onze 'editors' of 'moderators' gaat zich hierachter ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Panteao is een zeer intelligen persoon die GoeieVraag een warm hart toedraagt en met zijn vragen en antwoorden het niveau van de site hoog houdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een vreemde vraag. Er zijn een heleboel gebruikers die niet hun eigen naam en/of foto op goeievraag gebruiken. Moeten al deze mensen doorgelicht worden? Ik ken Panteao als een gebruiker van het eerste uur die het leuk vindt om vragen te beantwoorden. M.i. doet hij dit op een deskundige manier en hoop van harte dat hij hiermee doorgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik geloof dat je even de kern van de vraag mist, ik vraag niet 'wie' het is, wilde alleen graag weten waar de naam voor staat, 'kerk' dus, niet zo moeilijk doen hoor.
Nederlander "buitenshuis" die reeds 25 jaar het wel en wee in Nederland volgt. Hij woont in Portugal, vandaar de naam (Panteao=kerk in Lissabon).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bron vergeten: http://www.nujij.nl/panteao.4574213.lynkx
Een minzaam iemand, ex-chef kok, veel kinderen en klein kinderen, wonend en genietend in Portugal en heel evenwichtig en de eerste in beste antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding