Hoe heet dat spelletje ook al weer op spele.nl of speeleiland.nl ?

Het was een spelletje, wat je niet moest downloaden.
Het was een schietspelletje, en er liepen een paar mannetjes rond (die je dan moest neerschieten). Er stond bij dat het online was, maar dat was het eigenlijk niet.

Info (waaraan jullie het misschien herkennen):
Je kon ergens naarboven gaan via een gang, en daar was een ronde kamer, waaruit je kon schieten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Weet het niet zeker, maar misschien bedoel je Death Match van funnygames.nl? Je schiet daar met lasers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeker weten Death Match op www.Funnygames.nl