Ja, dat is erg makkelijk.
Kijk of er in je laptop een hdmi uitgang of vga zit.
Vervolgens sluit je met een van die kabels je laptop en je tv op elkaar aan.
Daarna druk je op de knop source van je afstandbediening (vrij bekende knop misschien heeft hij soms andere namen) dan zie je een menutje voor je met als het goed is het nummer van de hdmi of vga kabel of er staat gewoon al een icoontje met pc erop, als je die ziet staan navigeer je ernaartoe en dan ben je klaar. voila
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://winampnederlands.nl/muziek-en-video/pc-op-tv/
Als je beschikt over een recente Led/plasma TV dan kan dat. Simpelweg je laptop VGA uitgang op de VGA ingang van je TV aansluiten. (als je laptop HDMI of DVI heeft dan op die ingangen aansluiten op de TV)

Maar het kan nog simpeler: Met een HDMI stick van PLUGGY.
Dit is een volwaardige minicomputer in een stick met de nadruk op Internet Browsing. Met deze stick in je TV kun je gewoon internetten, dus ook Youtube of whatever weergeven direct op je TV.

Werkt via je WIFI van je router. Dus gewoon alles wat je op je PC/Laptop met internet doet kan nu op je TV. Hoef je niet elke keer kabels te pluggen.
Hier vind je de informatie:
http://pluggy.cymtv.com/nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dit met een VGA kabel of HDMI kabel doen. Een VGA kabel heeft drie rijen van vijftien puntjes en is vaak wat dikker. Een HDMI kabel lijkt op USB, maar is wat smaller. Bij www.kabeldirect.nl kun je ze in alle lengtes kopen.