waar kan je snaptu downloaden?

ik had snaptu op me mobiel, was eraf gegaan. maar kan het niet meer terugvinden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Snaptu bestaat niet meer. Het bedrijf achter Snaptu heeft nu alleen een Facebook-app.
Misschien kan je een oude versie van Snaptu vinden op Getjar.com of Mobile9.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ontwikkelaar van Snaptu is nu niet meer de ontwikkelaar van de applicatie. Gebruikers wordt aangeraden om in plaats daarvan Facebook te downloaden voor elke telefoon.(link 1) is download Facebook for Every Phone.

Eerder dit jaar introduceerden wij Facebook voor elke telefoon, een mobiele app op basis van Snaptu, dat een geweldige ervaring bood, ongeacht waar je bent of hoe je toegang tot Facebook had.

Op 11 november, zullen we stoppen met ondersteuning voor andere apps die draaiden op Snaptu, waaronder Twitter, Cricinfo en LinkedIn, en zij zullen niet meer beschikbaar zijn.

We willen u bedanken voor het trouwe gebruik van Snaptu, en we zullen doorgaan met de Facebook-ervaring op mobiel nog beter te maken. Te upgraden naar de nieuwste versie van de Facebook-app, .
Dus snaptu is er niet meer in de plaats daarvan
Facebook for Every Phone .

groet