Hoe herken ik hackers?

Ik verhuur mijzelf als zelfstandig professional, dus heb ik een mooie website laten maken. Uit de statistische informatie blijkt, dat ik met hele grote regelmaat een bezoeker uit Rusland heb, die mij de afgelopen 30 dagen al 104 (!) keer heeft bezocht.
Ook zie ik dat veel verkeer wordt doorverwezen door vage websites die niets met mijn bedrijf te maken hebben.

Moet ik me nu zorgen gaan maken over een hacker of iets of zegt het eigenlijk niks?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Amadea
9 jaar geleden
Het zou kunnen dat jouw website wordt misbruikt om spam mee te versturen.

Het beste antwoord

Als je website goed beveiligd is het niet nodig om je zorgen te maken. Als er echter bugs in zitten zou het kunnen dat je website gehackt wordt. Aangezien je de website door een derde partij hebt laten maken zou ik bij die maker even vragen naar de risico's.