Ik kan opeens geen foto's meer zien van een paar fb -vrienden en van hun vrienden, hoe kan dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de plaats waar hun foto's moeten staan staat dan een blauw rondje met een streep door.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
17K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een storinkje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
storing.. ik "hoor" mensen op FB er over klagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar, vanochtend was bij mij alles nog "gewoon"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het heeft met het Datr cookie te maken wat ze weer geplaatst zouden hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Deirdre: het is wel storend ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja storingen zijn altijd storend. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat Datr cookie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat moet je even googlen, het zou iets zijn, dat ze gebruikers van FB nog kunnen volgen terwijl ze al uitgelogd zijn. FB ontkent dit trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBwQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftweakers.net%2Fnieuws%2F77179%2Ffacebook-plaatst-opnieuw-omstreden-tracking-cookie.html&ei=dHKLTvj1OJGM-wa25Y2SBA&usg=AFQjCNEKmtoxopbRHI9hy8-DZwm4kgNtMw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik eerst ook, maar nu is mijn eigen foto wel weer zichtbaar en een paar van mijn fb-vrienden hun foto's zijn ook al weer te zien, maar andere nog niet :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt hoor, is bij mij ook zo. langzaam wordt iedereen weer zichtbaar. gelukkig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ deirdre: dat zal wel storend zijn onzichtbare vrienden te hebben, weet je niet of ze voor of achter je staan :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, bij mij zijn ze bijna allemaal weer zichtbaar. Staan ze weer gezellig naast me ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij zijn nog 2 die onzichtbaar zijn, ik moet wel uitkijken anders zit ik zo op hun schoot ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, of het is zoals Tom97 zegt een bug. Als je die vindt, krijg je een beloning. Ze gebruiken het bug bounty programma, net als google. Alleen moet je niet in Cuba of Noord Korea wonen, dan doe je niet mee (sancties VS)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wedden dat een Cubaan of een Noord Koreaan die bug heeft ontwikkeld;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha, ja of iemand uit Libië, dat kan ook nog, dat land was ik even vergeten. Dan krijg je helaas geen beloning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Deirdre: het kan natuurlijk ook wel eem Iraniër zijn ;)

Antwoorden (3)

Wellicht hebben ze hun foto's verwijderd of de privacy-instellingen aangepast. Vrienden van vrienden kunnen aangeven dat alleen hun eigen vrienden bepaalde onderdelen op FB mogen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Storing van FB denk ik.
Ik zie me eigen foto en die van een paar andere ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik eerst ook, maar nu is mijn eigen foto wel weer zichtbaar en een paar van mijn fb-vrienden hun foto’s zijn ook al weer te zien, maar andere nog niet :S
dit is gewoon een bug in facebook waarschijnlijk binne paar dagen gemaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het bugzilla??