Bij Google Vertalen heb je de mogelijkheid om een virtueel toetsenbord te gebruiken. Is dit ergens goed voor?

Ik heb namelijk geen idee waar het virtuele toetsenbord nodig voor kan zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is erg handig (en nodig) als je op een toetsenbord met cyrillische tekens werkt en in het Engels moet typen en vise versa. Dus vooral om een ander toetsenbordindeling te kunnen selecteren.

Denk ook aan Thais, chinees etc. Het juiste toetsenbord verschijnt automatisch voor de brontaal!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Eigenlijk niet maar als je toetsenbord het niet doet is het altijd handig ;-) =-O
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mensen met een touchscreen zodat zij kunnen intikken via het scherm,maar het is vrij nutteloos omdat twee keer op de invoerbalk klikken ook werkt.