Google Chrome niet compatibel met Windows 7(qua gepersonaliseerde instellingen)

Internet Explorer loopt me om de paar minuten vast. Ik kan dan wel na Taak Beëindigen bij opnieuw opstarten van IE kiezen voor 'De meest recente sessie herstellen' maar enkele minuten later loopt hij weer vast.

Nu had ik laatst Chrome geïnstalleerd, en wat een fijne browser is dat!

Echter, ik moest voor Youtube(de website die ik het meest gebruik) een plug-in installeren. Die bleek niet helemaal compatibel met Windows 7; hij kon mijn gepersonaliseerde instellingen (aangepaste kleur taakbalk, thema etc) niet aan. Die sprongen naar de oorspronkelijke kleuren/instellingen nadat ik de plugin had geïnstalleerd.

Nu kan ik de keus maken om het originele thema en de originele kleur te gebruiken en gewoon met Chrome Youtube te gebruiken maar dat wil ik niet, de kleur etc die ik nu heb vind ik veel leuker en ik wil niet voor een browser dit veranderen.

Iemand die raad weet?

Het is een week of 7 geleden dat ik dit meemaakte. Heb inmiddels Chrome niet meer geïnstalleerd of gebruikt, dus weet niet of er een nieuwere versie is oid.
Maar ik irriteer me zodanig aan IE dat ik wel graag op Chrome zou willen overstappen.

Alvast bedankt voor het helpen & meedenken!

EliPeel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je zou je vraag eens op de onderstaande link kunnen stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Internet explorer moet goed lopen in windows 7. De reden dat hij vastloopt wordt vaak veroorzaakt door invoegtoepassingen. Probeer ze eens uit te schakelen of IE te resetten via Extra -Internetopties -tabblag Geavanceerd - Opnieuw instellen aanklikken.
succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk ook eens hier