wat betekent het als je als zoekresultaat krijgt "about blank"?

Als ik op een link klik bij Google krijg ik het resultaat "about blank". Verder niets. Dus ik word naar niets doorgeschakeld enz...
Wat betekent dit? (bij Mozilla gaat het dan vaak wél om door te klikken, dus het ligt niet aan de link).

9 jaar geleden
in: Internet
8.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een z.g. URI (Interne pagina van de browser).
Afhankelijk van de browser zal er dus iets (of niks) getoond worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/About_URI_scheme#Internet_Explorer-specific_about:_URIs

Het beste antwoord

dit is geen pagina. Het kan dat de pagina niet geladen goed geladen wordt. vul de url nog een keer in. als dit niet werkt start je je browser opnieuw op. Dit heeft bij mij altijd gewerkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

about:blank is geen zoekresultaat van Google. Het is een instelling om een lege pagina te laden (type het naar in). Dit wordt vaak gedaan om zonder startpagina de browser te openen. Welke brower gebruik je? Staan je instellingen goed?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
ik werk met google chrome. het gebeurt niet altijd. soms gebeurt het. bv. er is een pagina met een doorklik "meer info" en als ik daarop klik krijg ik een leeg blad met "about blank" en bovenaan een leeg vierkantje.
doe ik hetzelfde bij Mozilla op dezelfde pc, dan lukt het soms wel.