Bestaat er een website waar je uit twee foto's je favoriete kunt kiezen?

Ik ben op zoek naar een voorbeeld van een website waar telkens random 2 foto's uit een database worden getoond, waaruit de gebruiker vervolgens zijn favoriete foto moet kiezen. Vervolgens worden weer 2 volgende foto's getoond, enz. Uit alle meningen zou een rangorde te maken moeten zijn.

Toegevoegd na 57 minuten:
Het zou nog mooier zijn als er al kant en klare scripts of programma's zijn om zelf zo'n site te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

http://webcamtoy.com/nl/