Mijn pc geeft een harde brom tijdens kijken rtl xl ligt dit aan mijn pc?

Waarschijnlijk ligt het aan rtl xl want bij youtube bv heeft hij dat niet. Dit heeft hij al een paar dagen op deze site.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde probleem in Duitsland ook, se hebben tegen mij gezegt, dat RTL programma is niet uitgelegt voor de geluidskaart in de PC, maar sorry ik ben een trucker van duitsland en mijn nederlands is niet zo goed. Praten gaat beter dan schrijven

Klaas de oude trucker