Kan je bij Hotmail instellen dat je een mail op een bepaalde tijd verstuurd?

Kan je instellen dat je om 13.08 uur een mail verstuurd maar deze bijvoorbeeld al om 10 uur schrijft? Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
9.5K

Antwoorden (2)

Nee, dit is naar mijn weten niet mogelijk. Ook omdat het niet bij hotmail mogelijk is om plugins te installeren. Er is wel zoiets als 'Boomerang for Gmail'. Hiermee kun je precies doen wat jij beschrijft. Meer informatie + uitleg:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat is Gmail. En ik wil echt Hotmail.
als je hotmail in je Office Outlook (vanaf 2003?) hebt geïntegreerd, wil het wel, even in het kort:
(Computer en Outlook moeten op dat tijdstip dan wel AAN staan!)

Maak een nieuwe e-mail aan.
Ga naar Opties - Meer opties - Bezorging uitstellen.
Klik op Berichtopties.
Vink aan: Niet bezorgen vóór en kies de tijd en datum waarop je de mail wil verzenden.
Klik op Verzenden.
Het bericht blijft in het Postvak UIT staan totdat het verzonden wordt.
Let op: Outlook moet op dat moment wel aanstaan om de e-mail te verzenden