sommige websites laden niet

ik zit zo even te surfen op het internet en merk op dat veel websites niet of slecht willen laden... sites zoals bijvoorbeeld google hebben daar helemaal geen last.
ook goeievraag.nl tot heden niet.
elke keer als ik mijn browser sluit word alles gewist inclusief cookies en geschiedenis...
ook heb ik op speedtest gekeken... aan mijn internetverbinding ligt het niet...

ik heb het eigenlijk pas sinds net... heb hier nooit last van gehad...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Kimath
13 jaar geleden
Welke provider heb je? Ik heb KPN, en de laatste tijd had ik ook problemen met trage sites af en toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yup... dus dat zal het dan zijn.... hoe lang heb jij dat al dan?
Kimath
13 jaar geleden
Was een paar dagen terug vooral, maar de laatste tijd is het weer goed.

Het beste antwoord

Deze vraag is 2 dagen geleden gesteld, zaterdag dus. Ik had er ook last van. Navraag bij de KPN leverde op dat er een landelijke adsl storing heeft plaatsgevonden. Bij mij werkt alles weer normaal vandaag. Bij jou waarschijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja gelukkig wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet echt een antwoord, maar wel meer duidelijkheid

Andere antwoorden (2)

kijk even of je plugins zoals flash player e.d geinstalleerd hebt voor je browser.

Je cookies en geschiedenis worden waarschijnlijk gewist omdat je in je browser instellingen aangegeven hebt om deze gegevens te verwijderen bij het afsluiten van de browser.

Ik gok dus dat het iets met je beveiligingsinstellingen te maken heeft dat je niet accepteerd om stukjes van websites op te slaan op je computer, en dat je ze daardoor niet kunt laden. Je kunt altijd nog een specialistisch forum proberen zoals het helpmij forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals ik al zei heb ik er nooit last van gehad... op andere computers is het precies het zelfde geval. ik merk op dat ook goeievraag.nl bij mij erg slecht laad. ik heb inderdaad zelf de instellingen veranderd in mijn browser... ik wil hiermee zeggen dat het daar dus niet aan kan liggen... omdat je browser bij een slecht ladende pagina ook de gegevens raadpleegt.
bij mij moet de browser bij alles wat ik doe alles opnieuw binnen halen. dit heb ik gedaan zodat ik niet elke keer mijn cache hoeft te legen... ook helpmij.nl laad amper tot helemaal niet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je die browser instelliingen NET gewijzigd hebt dan kun je ze proberen terug te zetten, om te kyken of het dan wel werkt. Geen google toolbars of google chrome? Of andere toolbars? Dit soort programma's zijn ontworpen om jouw internetgegevens door te sturen aan de makers van de software. Kijk bij (windows) configuratie scherm -> software en verwijder alles waar het woord toolbar bij staat. Succes Verder raad ik aan om je computer te scannen met super antispyware (gratis) en een goed anti virus programma, zelf gebruik ik f-prot maar hiervoor moet je een licentie aanschaffen.
Misschien is het een idee even een andere browser te installeren om te kijken of die de pagina's misschien sneller laadt. (Je hoeft je eigen browser dan niet te verwijderen, maar kunt ze naast elkaar gebruiken). Verder zou ik er eens een paar anti-virus en anti-spywarescans aan wagen. ESET/NOD is een prima online scanner:
http://www.eset.com/us/online-scanner
Met de gratis versie van Malwarebytes kun je op spyware controleren:
http://www.malwarebytes.org/
Ook een flinke opschoonbeurt met CCleaner wil nog weleens helpen:
http://www.piriform.com/ccleaner

Succes!
Pieter2011