Kun je je youtube account op afstand uitloggen?

Ik heb per ongeluk op andermans computer mijn youtube account open laten staan en helaas logt ie niet opnieuw uit.... Is er een manier om op afstand mijn youtube account uit te loggen van die pc?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
19.9K

Antwoorden (2)

Ja, met software (hulp op afstand) waardoor je de pc van bij u thuis kunt overnemen.
Dit is het antwoord op uw vraag, maar waarschijnlijk bedoel je het niet zo.
U wilt dat uw youtube account niet meer bereikbaar is voor de gebruikers van de andere pc. Volgens mij kan een pc een account 'open' houden doordat hij het paswoord van die account weet, ergens in de pc wordt op één of andere manier het paswoord bewaard waardoor de pc, zodra je naar die youtubewebpagina gaat zal uw pc als het ware uw logingegevens invullen voor jou. Deze gegevens worden herkend door de webstek en je krijgt verbinding.

Volgens mij kun je de verbinding met de pc en uw account verbreken door van paswoord te veranderen. Doordat het paswoord anders is dan het in de pc opgeslagen paswoord zal de pc niet kunnen aanloggen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een ander voorbeeld. Je hebt je aangemeld bij een website en een inlognaam en een wachtwoord gekregen waarmee je voortaan in een afgesloten deel van die website kunt komen. Heel vaak zie je dan ook een optie 'op deze computer ingelogd blijven'. Vink je zo'n optie aan, dan wordt op dat moment een cookie weggeschreven. Een volgende keer dat je deze website bezoekt controleert de pagina of de cookie bestaat. Is dit het geval, dan wordt je informatie uitgelezen en word je met die informatie meteen ingelogd. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een veilingsite of zelfs het online bankierprogramma van je bank.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan. Hiervoor log je op je eigen computer in op YouTube. Op de homepage klik je op de afbeelding naast je gebruikersnaam rechtsbovenin. In het uitvalmenu klik je op Instellingen. Zoek dan ergens op die pagina Geavanceerd op. Op deze pagina klik je op Uitloggen bij alle YouTube-sessies. Hierdoor wordt je overal uitgelogd, dus ook op de computer van je vriend