Wat voor paypal rekening moet je openen voor online poker?

ik zie namelijk 2 typen premier en prive plus ik ga ervan uit dat ik wel wat win en wil dan mijn geld overboeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Paypal Poker sites zijn vandaag de dag erg normaal, het addertje onder het gras is dat poker sites paypal alleen accepteren vanuit een aantal landen. De meeste grote landen in Europa, zoals het VK, Frankrijk en Duitsland kunnen Paypal gebruiken als stortingmethode van en naar poker sites.

PayPal is niet beschikbaar als stortingsoptie voor spelers uit Nederland, controleer de pokerpagina van uw creditcard

Ik speel zelf ook,heb eenmalig geld op de rekening moeten zetten via een creditcard.speel er wel nog steeds mee.

Een andere optie is iemand zoeken die al geld heeft op de pokerrekening,en diegene geld laten overmaken voor een cash betaling.

uitbetalen gaat gewoon via je bankrekening