help hoe krijg ik mijn oude windows live messenger terug essential 2011 is er over gezet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zoek op Google naar de oude versie, dan vind je wel ergens een download
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijder eerst alles van de windows live die je er nu op hebt staan. (verwijderen bij configuratiescherm, een programma toevoegen of verwijderen)
Nu kun je de oude installeren.

Hier is de link:
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/download/49382561c213c38a91c577c2c8009915/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Filehippo altijd +1
er is ook de mogelijkheid om a-patch te installeren, hiermee kan je 2011 eruit laten zien als een oude versie, en zelfs nog meer aanpassen, reclame weg halen, banner aan de linkerkant weghalen en meer van dat soort dingen.

al raad ik je eigenlijk aMsn of emesene aan, dit zijn alternatieve msn clients.
de voordelen zijn bijvoorbeeld dat je met 2 accounts tegelijk kan inloggen en dat de contacten dan tijdelijk worden samengevoegd.
ook kan je weer zelf een naam verzinnen dat niet je voornaam + achternaam hoeft te zijn.