Windows live id

Hallo, ik heb een nieuw e-mail adres (eerst KPNPLANET toen Gmail). Ik heb ook een Windows Live id aangemaakt (met KPNPLANET) maar deze wil ik omzetten naar Gmail. Als ik dit via instellingen doe zegt Live dat de windows live id al bestaat. Als ik via wachtwoord vergeten de id intyp zegt hij dat de windows live id niet bestaat(?!). Hoe moet ik het nou overzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik had een soortgelijk probleem en heb het als volgt opgelost.
Windows Live Mail gedownload ( die staat dan op het bureaublad van de PC) en vervolgens daarin mijn GMail account er bij gezet. Klaar !

http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Groet:Zoekertje