Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je lan toevoegen bij netwerkverbindingen?

hallo

ik en mijn vriend willen vandaag lannen maar als hij naar netwerkverbindingen gaat staat er alleen maar draadloos netwerk bij mij staat er ook nog lan bij hoe krijg je dit er bij

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
684
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien/waarschijnlijk een overbodige vraag, maar heeft hij zijn netwerkkabel er (goed) in zitten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lannen kan via netwerkdraden, maar ook gewoon via het wifi-netwerk. Het enige wat echt van belang is, is dat de computers op hetzelfde netwerk zitten aangesloten. Of dit nou via kabel is of draadloos (of zelfs een combinatie van) is niet relevant. Met welk spel willen jullie LAN'en en hebben jullie het al geprobeerd? Als het dan nog niet werkt, zou het kunnen dat de firewall of virusscanner van (één van) jullie computers het spel blokkeert, of dat er poorten moeten doorverwezen in de router.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik denk door op het knopje linksboven te drukken waarop staat "dit netwerkapparaat inschakelen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding