hoe kun je de tekst in het internet balkje (bovenaan) veranderen?

boven de website staat zo'n balkje,
ik had een tijdje geleden hyves desktop gedownload,( kan ook door iets anders van hyves zijn,) maar er staat nu altijd achter; "Windows Internet Explorer wordt aangeboden door Hyves"
nou zag ik laatst in het muziek-lokaal hoihoihoihoihoihoihoi staan, dus het is wel mogelijk om dat te wijzigen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via regedit: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main. En dan de waarde veranderen van de sleutel: Window Title