Zijn er ook nieuwssites waarop men enkel goed nieuws publiceert?

Ik hou niet van slecht nieuws en ben daarom op zoek naar een site waar ik positief nieuws kan lezen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lekker makkelijk hé, alleen het goede nieuws willen horen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Joostmoethetweten
Exact, dan is het toch geen nieuwssite meer.
Nieuws hoort OBJECTIEF gebracht te worden en dat is dus echt niet alléén de positieve berichten!

Antwoorden (2)

Er is een Britse site die alleen positief nieuws brengt:

http://positivenews.org.uk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HappyNews is een online krant met alleen maar positief nieuws. Ze beschrijven zichzelf als een optimistische en inspirerende nieuwssite ter bevordering van positieve nieuwsvorming.
Hun website is: www.happynews.nl

Verder zijn er nog:

www.positief-nieuws.com
www.degoednieuwskrant.nl
www.goednieuws.com

Hoop dat je er iets aan hebt :)!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja inderdaad: www.jw.org