In amerika bestaat t bij een aantal maatschappijen en betaal je ongeveer een tientje per vlucht. Alleen binnenlandse vluchten daar dus... In europa weet ik eigenlijk niet of ze daar mee bezig zijn of gaan, maar momenteel in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet maar het zal net als in Amerika nu al het geval is vast komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is wel getest, maar gaf alleen maar problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In sommige vliegtuigen kun je op internet (via schermpje in de stoel), maar dat is zeker niet gratis!!