Hoe zet je een afspeellijst op YouTube online?

Ik weet wel hoe je een afspeellijst moet aanmaken, maar ik kan hem niet terugvinden als ik de naam intik!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga naar Videobeheer om de instellingen voor je afspeellijst te wijzigen. Klik daarna op Afspeellijsten aan de linkerkant van de pagina. Klik vervolgens op Bewerken naast de afspeellijst die je wilt bijwerken. Nu ga je naar de specifieke afspeellijst die je wilt beheren. Ga hier naar Instellingen voor afspeellijst en klik op het basistabblad om de privacyinstellingen van de afspeellijst bij te werken.