hoe vertaal je makkelijk een groot pdf document van 300 bladzijden?

Ik heb een boek gevonden dat ik graag zou willen vertalen. Het probleem is dat google translate te klein is om in één keer het hele bestand te plaatsen. Waarmee kan ik makkelijk in één keer dit document vertalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
15.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet wat voor kwaliteit de vertaling moet zijn. Maar de vertaling van google translate is om te huilen. Deze vertaling werkt prima voor enkele woorden, maar voor woordgroepjes en/of zinnen werkt het niet meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van welke naar welke taal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van Engels naar Nederlands
Reddie
9 jaar geleden
"dat ik graag zou willen vertalen".
Ik betekent dat je het zelf wilt. Dan moet je het niet door Google laten doen.
En waarom wil je het vertalen? Kun je geen Engels lezen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@goedgenoeg,
Dit zijn één van de vele voorbeelden die je niet een document wilt (denk ik): https://translate.google.nl/#nl/en/heb%20je%20het%20ook%20in%20de%20gaten%3F
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je koopt een vertaalprogramma als Babylon, of je vertaald het hele spul zelf. En dat laatste raad ik je aan want geen enkel vertaalprogramma vertaald hele zinnen goed.

Het beste antwoord

ik heb sinds kort Word 2013, daarop kan dat. ik weet niet of het ook op een andere Word kan.
1) zet de tekst in Word
2) ga naar het kopje controleren (bovenin)
3) klik daar op vertalen (links)
4) klik op document vertalen (bovenste)
5) kies de taal waarvan en waarnaar je het wil vertalen.

ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb! :)

(als dit niet werkt kun je misschien ook per hoofdstuk vertalen in google vertaler en dan elk hoofdstuk in Word zetten)