Hoe komt het dat lettertypes op sommige sites onleesbaar is?

ik heb van allerlei dingen geprobeerd ook in de controlpanel functie en het cleart type functie uit vinken. GEEN resultaat. Ook google al opnieuws geinstelleerd ook geen resultaat..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
4.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het gaat over de lettergrootte dan kun je + gebruiken om het beeld te vergroten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neej! Het lettertype is niet groot of klein, de rest van facebook ziet er normaal uit behalve bovenin waar je eigen naam staat is doorZichtigachtig onscherp, ik hetb dit ook op andere sites dat bepaalde stukken tekst een vreemd ander lettertype heeft..
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Kan je een screenshot plaatsen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien ligt het aan je browser, probeer eens een ander
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met http://browsershots.org kun je eerst eens testen of een andere browser ook een beter beeld geeft. Dan weet je of het aan je browser ligt of aan het ontwerp van facebook of een andere site dat het er zo uit gaat zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reizen die test van je werkt niet .... Ik heb andere browsers al geprobeerd zelfde probleem... wil een printscreen uploaden maar hoe?
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dat heb je al gedaan zie ik :-)
Wat een raar probleem. Daar snap ik geen hout van. Ik weet wel dat als iemand een website maakt in bijvoorbeeld het Lettertype Arial en jij hebt dat lettertype zelf niet op je PC geïnstalleerd dat je browser zelf een lettertype uitkiest wat je wel op je PC hebt staan. Maar ik heb nooit eerder gezien dat er dan zo'n soort lettertype gekozen werd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik dus ook niet :-S
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk ontbreekt een lettertypebestand of is deze verminkt. Het gaat waarschijnlijk om het lettertype Arial of Helvetica. Je kunt dit uitproberen door in Word (of Wordpad) dit lettertype te kiezen. Als het er dan ook slecht uitziet, gaat het om het genoemde lettertype-bestand. Je kunt het proberen met deze download:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=0ec6f335-c3de-44c5-a13d-a1e7cea5ddea
Amadea
9 jaar geleden
Probeer eens of het helpt om bij Beeld een andere Tekenset te kiezen? Bij mij staat deze nu op Unicode.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ontbreekt een lettertypebestand of is deze verminkt. Het gaat waarschijnlijk om het lettertype Arial of Helvetica. Je kunt dit uitproberen door in Word (of Wordpad) dit lettertype te kiezen. Als het er dan ook slecht uitziet, gaat het om het genoemde lettertype-bestand. Je kunt het proberen met deze download:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=0ec6f335-c3de-44c5-a13d-a1e7cea5ddea