Ja natuurlijk, doe ik ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, waarom Google producten gebruiken. Het zijn de grootste commerciële spionnen die er zijn. Er zijn voldoende alternatieven. En weet Google slaat alles op, daar verdienen zij hun geld mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om eerlijk te zijn, kan het me niks schelen wat google opslaat. Ik heb niks te verbergen. Als ze echt de wet op de privacy zouden overtreden, dan zou dat een ander paar mouwen zijn, maar elke web site slaat toch informatie over je op, e-mail adressen, ip-adressen, en veel sites zetten zelfs cookies op je computer zonder dat je het weet, ookal doen die geen kwaad,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat ze doen is zoekresultaten en advertenties op jouw surfgedrag en interesses aan laten sluiten. Volledig automatisch dus ik heb er net zo min moeite mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze mogen best weten dat ik op GV zit met name in rubriek Computers en Internet ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn hier vele politieke discussies over o.a in het Eurpees parlement. Goole slat iedere klik op. Waardoor zij een totaal profiel van een persoon krijgen en je beter kennen als dat je je zelf kent. Maar ieder zijn meug.