Hoe krijg ik een onderbalk met de titel van een liedje in Youtube?

Ik zie regelmatig bij Youtube filmpjes met muziek een deels doorzichtige onderbalk waarin de titel van eht liedje staat, met een linkje naar waar hem jem kan kopen.

Hoe krijg je zo een balkje als je zelf een liedje uploadt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

op het moment dat je je filmpje heb geupload kan je zelf met mouseover op het filmpje gaan staan zonder te klikken. je krijgt automatisch meer mogelijkheden in je scherm.