vraag over webcamadvertentie s

vraag over webcam advertentie s je ziet als je op internet honderde webcammeisjes te zien zijn dus wilt ook zeggen dat vele mannen gaan kijken naar webcammeisjes maar waarom zie je bijna nergens webcam manne zitten en als die er zijn zijn het enkel gay of travestieten of dergelijke waarom gaan mannen naar webcammeisjes kijken en vrouwen niet naar webcammannen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Mannen zijn meer visueel ingesteld dan vrouwen wordt altijd gesteld. Mannen kijken daarom liever naar beeldmateriaal en gaan daar misschien over verder fantaseren. Vrouwen lezen liever een verhaal en gebruiken dat om hun fantasie te prikkelen.

Denk dat de vrouwen wel een inhaalslag aan het maken zijn. Steeds vaker hoor je ook dat voor vrijgezellenfeestjes van vrouwen mannelijke strippers worden uitgenodigd, terwijl je naar aanleiding van het beginverhaal dus eerder zou verwachten dat ze in een kring een damesroman zouden gaan voorlezen :).

Nog een punt dat het kan verklaren; op msn kan een vrouw makkelijker een man voor de cam krijgen dan andersom denk ik. Mannen zijn hier minder terughoudend in. Vrouw kan op die manier gratis een man zien, die fratsen uithaalt. Mannen moeten er vaak nog voor betalen.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat het grootste deel van de mensen die internet voor erotische doeleinden gebruikt mannen zijn, dus met vrouwen valt meer geld te verdienen dan met mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hetero vrouw moet ik zeggen dat ik gewoon weg niet opgewonden wordt van de meeste mannen. Er is meer voor nodig dan alleen uiterlijk en dat krijg je niet op zo'n webcam.

Daarnaast vinden mannen hun penis vaak het mooiste deel van hun lichaam, maar vinden vrouwen dit gemiddel juist het lelijkste deel van een man zijn lichaam. Het hangt er ook zo raar bij, de rest is netjes allemaal symmetrisch en in mooie lijnen en dat steekt er iets uit. Dat breekt het beeld eigenlijk juist. (;

Daarom dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus daarom verbergen ze hun gereedschap in één of andere opening,omdat ze zich voor het uitsteeksel schamen.
Het ziet er inderdaad nie(esthetisch)uit!
Als vrouw in je eentje naar een blote man kijken, is niet erg opwindend. Ook al die ejaculerende mannen die je op pornosites kunt zien, is in feite niet erg opwindend(vind ik), een verhaal lezen kan veel opwindender zijn, mits het geen damesroman is. Maar het leukste is met een stel vriendinnen in een zaal vol vrouwen naar strippende mannen kijken!!!
En verder: uiteraard is er meer geld te verdienen aan kijkende mannen dan aan die enkele vrouw die zich in haar eentje wenst te verlustigen.