hoe krijg ik mijn internet terug, na een update?

Ik heb op mijn laptop de windows 8.1 update gedaan. Sins dien heb ik geen internet meer op mijn laptop. Het vreemde is dat ik dat enkel niet heb bij mij thuis bij vrienden heb ik wel internet. Mijn laptop heeft dus geen wifi netwerk meer bij mij thuis, kan iemand mij helpen?
Mijn laptop is de HP Pavilion TS Sleepboek 15.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk eens in het netwerkcentrum of jouw laptop het netwerk wel ziet. het kan zijn dat er door de update dingen in de instellingen van de netwerkadapter veranderd zijn Bijvoorbeeld de versleuteling AES of TKIP of gemixed. Het kan zijn dat de adapter bepaalde kanalen niet meer kan ontvangen door de update. Ik weet van een oude Packard Bell die kanaal 11,12,13 niet kon ontvangen. Soms is het genoeg om de router even spanninsloos te maken door de stekker er een minuutje uit te trekken en dan weer in het stopcontact te doen. soms helpt het ook om de adapter even aan en uit te zetten. wat je ook kunt proberen is het netwerk uit de lijst in het netwerkcentrum te verwijderen en dan opnieuw aan te melden met ingave van de sleutel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100