Hoe een blog op je website maken?

Ik ga binnenkort een eigen website maken met html en css. Momenteel gebruik ik nog wordpress. Hoe kan ik een blog maken op me eigen website. Het liefst niet via subdomein maar gewoon op de homepage.

Heeft iemand daar een tutorial voor of een script/dienst. Iframe is ook niet echt wenselijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
blogger.com ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@stefrid, dat ik niet voor sites, maar voor wanneer je nog niets hebt.

Het beste antwoord

Je kunt Perch CMS gebruiken daarvoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goede site is www.wix.com , maar alleen engels talig dus sommige dingen moet je veranderen. Dit is een Html website builder. Ook nog gratis dus..