Op welke gebieden kun je een internetbedrijf starten?

Ik bedoel geen webwinkel, maar bijvoorbeeld bedrijven als LOI die ook een dienst op het internet leveren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kunt een internetbedrijf beginnen op dezelfde terreinen waarop je een gewone onderneming kunt beginnen. Het enige verschil is dat het in beginsel op afstand gebeurt. Naast verkoopsites, heb je voornamelijk bedrijven die hun diensten aanbieden. Dit kan een advies zijn, maar je kunt ook een gedicht voor iemand schrijven, een gebruiksaanwijzing vertalen of een cursus zelf je iPad repareren.