Als ik videoclips bekijk worden die dan op mijn pc opgeslagen?

Hallo iedereen

Ik kijk vaak videoclips op www.azclips.nl
alleen mag ik dat niet altijd omdat me ouders zeggen dat de clips op mijn computer worden opgeslagen, is dat waar ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ja deze komen tijdelijk in de temp folder te staan. Deze blijven hier echter niet staan. Ze worden automatisch verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat wordt weergegeven op je beeldscherm wordt op een bepaalde manier op je computer opgeslagen, anders kon je computer het nooit laten zien.

De meeste internetbestanden komen in een 'tijdelijke internetbestanden' map te staan, waar ze om de zoveel tijd uit worden verwijderd. Je kan ze trouwens ook zelf verwijderen, door naar Extra -> Internetopties -> Algemeen -> Browsegeschiedenis te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet de hele clip, maar alleen de bestands naam blijft wel op je computer zitten. Die ken je wel verwijderen door tijdelijk internet bestande te verwijderen...