Heeft het plaatsen van een goeievraag widget nut bij het opbouwen van bezoekers naar een nieuwe website?

Ik ben mijn eigen tuinhoekje voor nederland op internet aan het bouwen. Kan je dan gebruikers trekken door de goeievraag widget op te nemen op je website?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja. Als een bezoeker (of jijzelf) een vraag stelt via jouw widget, dan wordt je vraag geplaatst op Goeie Vraag met vermelding van jouw website ("gesteld via ..."). Op die manier krijg je inkomende links naar je website, en bezoekers die op de vraagpagina doorklikken naar jouw website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
Dit had ook over het hoofd gezien, bedankt...
rose
13 jaar geleden
ook = ik

Andere antwoorden (1)

Nee, Jelle, ik denk niet dat dat zoden aan de dijk zet.

Wat wel helpt is het stellen/beantwoorden van vragen waarbij je naar je eigen hoekje kan verwijzen...

(wel zorgen dat het aan de richtlijnen voldoet).
rose