Wat is de clue achter. "ik ga voor 18 maanden naar Mexico?

Ik zie de laatste tijd op socialmedia berichten met de tekst. Ik ga voor 3 maanden naar Londen en ik ga voor 18 maanden naar Columbia. Er zit iets achter deze teksten. Maar wat???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Volgens mij niet meer dandat iemand 18 maanden naar Mexico,of3 maanden naar Londen gaat,maar ik heb ook een familielid die zei op facebook dat ze 17 maand naar Los Angeles ging en dat was niet waar!!Het kan ook grootspraak zijn,
12 jaar geleden
Dit is een actie, zgn. om aandacht te vragen voor Pink Ribbon. Niet dat ik nou echt iets met Pink Ribbon heb, maar ik heb 'm ook geplaatst - de reacties van mensen die de clue niet weten, waren soms erg grappig. Zal zo eens kijken of ik het nog terug kan vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hebbes:

"The idea is to use your date of birth (month and day only).

Your status should read: "I am going to live in (see corresponding city for your birthday month below) for (day of your birthday).

Example: if your birthday was on February 14th, then
" I am going to live in London for 14 months!!!!

January - Mexico
February - London
March - Miami
April - Dominican Republic
May - France
June - St. Petersburg
July - Austria
August - Germany
September - New York
October - Amsterdamb
November - Las Vegas
December - Colombia"

Dus als je jarig bent op 28 juni, zou je statusbericht zijn:
"I am going to live in St. Petersburg for 28 months!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Bedankt nu weet ik het ook!+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja... eigenlijk zit ik net te bedenken dat het misschien helemaal niet zo slim was om het te "verraden". Maar ja, er komen wel weer nieuwe :) Dank voor de +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gatver, over m'n dooie lijk nog niet dat ik 22 maanden in Las Vegas ga wonen! Ik vind dit trouwens erg vage acties, een vriendin van mij die borstkanker heeft gehad, walgt er zelfs van. Tot zo ver de positieve aandacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik snap t idee erachter ook niet. Je vraagt toch helemaal geen aandacht voor kanker, je plaatst gewoon een rare zin waar je reacties op krijgt. Tijd terug moest je schrijven: ik ben .. weken en verlang naar ......
Iedereen denken dat je zwanger bent... Soms vind ik t zelfs kwetsend.
Afschaffen die vage acties...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei toch ook "ZGN. om aandacht te vragen.."
Persoonlijk vind ik het ook walgelijk, dat soort acties. Bovendien heeft Pink Ribbon maar bar weinig met borstkanker te maken (slechts 1,8% van de opbrengsten is naar onderzoek gegaan, i.p.v. de beloofde 15% - wat ik ook nog schandalig weinig vind!). Het KWF heeft de "samenwerking" dan ook beëindigd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan hoor :)
flyingcrow
12 jaar geleden
Heb ook het schurft aan dit soort vage acties ,waardeloze actie van een club waar ik voor geen cent vertrouwen in heb en ook geen cent aan geef.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals: in het bericht wat je ontvangt op FB, wordt beweerd dat het voor Pink Ribbon is. Maar of dat ook echt zo is, is maar de vraag. Ik geloof er niks van. Daarnaast is Pink Ribbon ook niet mijn favoriete organisatie. Geldklopperij is het. En ik vind het echt walgelijk. http://nos.nl/artikel/314030-pink-ribbon-gaf-18-aan-onderzoek.html http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/11/kwf-stopt-met-pink-ribbon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+