Wat is de clue achter. "ik ga voor 18 maanden naar Mexico?

Ik zie de laatste tijd op socialmedia berichten met de tekst. Ik ga voor 3 maanden naar Londen en ik ga voor 18 maanden naar Columbia. Er zit iets achter deze teksten. Maar wat???

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij niet meer dandat iemand 18 maanden naar Mexico,of3 maanden naar Londen gaat,maar ik heb ook een familielid die zei op facebook dat ze 17 maand naar Los Angeles ging en dat was niet waar!!Het kan ook grootspraak zijn,

Dit is een actie, zgn. om aandacht te vragen voor Pink Ribbon. Niet dat ik nou echt iets met Pink Ribbon heb, maar ik heb 'm ook geplaatst - de reacties van mensen die de clue niet weten, waren soms erg grappig. Zal zo eens kijken of ik het nog terug kan vinden. Toegevoegd na 2 minuten: Hebbes: "The idea is to use your date of birth (month and day only). Your status should read: "I am going to live in (see corresponding city for your birthday month below) for (day of your birthday). Example: if your birthday was on February 14th, then " I am going to live in London for 14 months!!!! January - Mexico February - London March - Miami April - Dominican Republic May - France June - St. Petersburg July - Austria August - Germany September - New York October - Amsterdamb November - Las Vegas December - Colombia" Dus als je jarig bent op 28 juni, zou je statusbericht zijn: "I am going to live in St. Petersburg for 28 months!"

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100