iik wil via hotmail mij cv versturen maar dat lukt me niet weet iemand hoe het wel kan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb al een aantal antwoorden gelezen en allen hebben een punt. Ik wil echter wel bijvoegen dat de grootte van het bestand ook belangrijk is. Als het effectief gaat over het programma dat niet wil mee werken. Indien je Firefox gebruikt, schakel eens over naar internet explorer. Dit kan vaak ook voldoende zijn om het bestand toe te voegen. (start -> run -> iexplore)
als het echter gaat over het feit dat de mail niet aankomt:

Bepaalde bedrijven hebben filters lopen zodat bepaalde 'gevaarlijke' bestanden geweerd worden.

Je zou kunnen proberen van het bestand te 'zippen' met winzip of winrar. Deze doorsturen gaat in vele gevallen wel werken. Enkel voor sommige grote bedrijven is dit niet vanzelfsprekend. Voor alle veilige bijlagen verwachten ze achter de bestandsnaam nog eens '.XXX' waarbij XXX dan vaak de bedrijfsnaam of afkorting is.

kortom vraag aan je doelpubliek hoe je het beste doorstuurd. Vaak wensen ze inderdaad om zaken via pdf toe te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

door het als bijlage te doen in een worddocument?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms geeft een Word doc Vista wel eens problemen bij hotmail. Als dit het geval sla het word doc op als een windows doc. Ik hoop dat dit helpt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je CV kun je het best als pdf bijsluiten. Dan blijft ook de opmaak zoals bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scan je CV en verstuur het als fotobestand mee (jpg).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je CV scannen? Die heb je toch al digitaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat bestand niet kunt versturen, heb ik ook wel eens gehad, dan kun je het scannen en als fotobijlage verzenden. Om er een PDF van te maken heb je vaak een speciaal programma nodig