hoe moet ik bing uit chrome verwijderen?

vraag is al eens gesteld, maar antwoorden zijn wellicht door updates niet meer van toepassing. Als ik in de zoekbalk iets typ, zoekt hij automatisch via bing. Uiteraard google alweer paar keer als standaard ingesteld maar bing overruled steeds. Ik heb geen bing-toolbar, ik heb bij "programma's verwijderen" gezocht, maar zie hier ook geen toolbar of een ander programma van bing tussen staan.

is er nog hoop voor me?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
25.1K

Het beste antwoord

Wat ik als oplossing vond:
"Je moet bij configuratiescherm en verwijderen programma's niet zoeken naar iets met Bing, maar iets van Search Protect met de uitgever Conduit! Als je klikt op verwijderen zegt het: weet je zeker dat je het wil, dit programma zorgt ervoor dat niemand anders je zoekmachines zomaar kan aanpassen, maar dan moet je gewoon doorgaan met op verwijderen klikken"

Na verwijderen van dit Conduit-virus, moet je misschien alsnog de instellingen aanpassen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Adwcleaner lijkt het virus ook te kunnen verwijderen.
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/AdwCleaner-anti-spyware-toolbar-cleaner

Mocht het niet gelukt zijn, dan hoor ik het graag. Dan kan ik verder zoeken.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan idd ook aaneen ander programma liggen. Waarschijnlijk bij het installeren van iets het vinkje 'Stel Bing toolbar in' aangeklikt?

Andere antwoorden (1)

Ga naar 'Configuratiescherm 'en dan naar 'programma verwijderen'. Als er helemaal niks staat, kun je nog naar je google chrome instellen gaan. Klik op 'zoekmachine'. Als hier Google aangevinkt staat, maar daaronder nog wel bing, kunt u deze verwijderen. Als zels dat niet helpt, ga dan eens naar de Instellingen en dan naar Extensies, hier kan ook nog wel wat tussen staan...