één, bedoel je zo? Ik doe het door Ctrl en Alt links naast de spatiebalk in te drukken en met de andere hand tegelijk een e te typen.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ë, dit bedoel je vast niet bij een 1. Maar dat heet wel een trema. Voor het streepje op de 1 gebruik je Alt (ingedrukt houden) en dan de cijfers 1 3 0. één.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ,lukt totaal nog niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je naar systeemvoorkeuren gaat en dan landinstellingen
en dan daar invoermenu en dan toetsenbordweergave
en dan zie je boven in je balke een vlaggetje staaan
als je daar op klikt dan zie je toon toetsenbordweergave
en dan kun je alle combinaties zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ook bij mij gebeurt er niets.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
é typt u door de 'aan te slaan ( zit onder de ") alvorens u op de e tikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''eén één JAAAAAAAAAAAAA yhanks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan hebben jullie waarschijnlijk een toetsenbord zonder appart cijfer gedeelte (rechts van het toetsenbord).
é typt u door de ‘aan te slaan ( zit onder de ") alvorens u op de e tikt.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
wat ik vaak doe:

Ik zoek in zo'n geval een stukje tekst op internet waar het in voor komt. Het betreffende selecteer ik dan ( linker muisknop ingedrukt houden en over de tekst slepen ) kopieren ( rechter muisknop en kiezen voor kopieren ) vervolgens plakken in je eigen tekst. één.

Niet helemaal antwoord op je vraag maar misschien wel een alternatieve oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet in het configuratiescherm als toetsenbord VS internationaal instellen. Dan heb je zogenaamde dead keys. Je kunt dan eerst het gewenste accent intypen, er gebeurt nu niets, en dan de letter waar het teken op moet komen te staan. Dan verschijnt de letter met het gewenste accent. In jouw geval dus eerst de accent aigu - naast de puntkomma - en dan de e.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik de ASCI Tabel, dan heb je ze meteen allemaal op een rij.

Hier het totaal overzicht:
http://www.asciitabel.nl/