De youtube pagina ziet er heel raar uit. Wat kan ik hieraan doen?

Met raar bedoel ik dat youtube eruit ziet als de volgende link: http://i48.tinypic.com/29wlw2h.jpg
Hebben meer mensen dit probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Pagina herladen of anders even afwachten. Ik heb dit ook wel eens. Volgens mij gaat er dan even iets niet helemaal goed in de router. Je zou de router eventueel opnieuw op kunnen starten (niet resetten!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Ja, dat internetkastje.
2. Bij mij ook meestal niet, maar was te proberen. Hoe lang is het inmiddels al zo? Als het nog niet zo lang is zou ik gewoon even wachten, dan doet ie het zo wel weer normaal (ervaring).

Andere antwoorden (1)

Op dat moment is de website even te druk en kan hij de CSS (het bestand om stijlen weer te geven) niet goed laden. Je zou even op F5 kunnen drukken om te herladen.
12 jaar geleden
Richardvdm
12 jaar geleden
Heb je het alleen op YouTube? Het zou mogelijk kunnen zijn dat Javascripts niet goed worden geladen. Je zou daarom even alle tijdelijke bestanden, cookies etc kunnen verwijderen. Check ook je firewall!. Mocht dat nog niet werken een recente update van je browser uitvoeren en indien je over een nieuwe versie beschikt, die opnieuw installeren (herstellen).