Ik wil graag een cursus Google Adwords volgen. (binnen Utrecht ) Voor prive gebruik. Maar ze zijn zo duur. Wie heeft een goed alternatief voor mij.

Bestaat er een DVD cursus ( NED )? Een online cursus?
MKB? Heeft google zelf een goede beschrijving ( NED ) Waar??? Ik heb gezocht op google ranking, maar kwam er niet echt goed uit. Want..... Ik weet ook niet waar ik moet beginnen. Ik ben hier nog een echte leek in. Daarom wil ik mij hierin gaan verdiepen. Wie helpt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Wat leer je dan bij die cursus, ben ik nieuwsgierig naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 2 binnen kort 3 webwinkels en wil adwords gebruiken. Maar dit wil dit geen bedrijf laten doen.
Ik wil dit zelf dus prive leren.

Het beste antwoord

Kijk maar eens naar het Google Adwords Professional kwalificatie programma, in de teksten die je daarvoor zou moeten leren staat veel interessants.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt dit zal ik zeker doen!