Hoe kom ik toch op google dot COM ?

Ik weet dat dit in het verleden ook al problematisch was, maar toen lukte het nog met de toevoeging 'google dot com / ncr ' . Dit werkt nu helaas niet meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
google.com/ncr werkt hier prima...
capthavoc
10 jaar geleden
bij mij ook wat gebeurd er bij jouw dan ?
Ritsuka
10 jaar geleden
Werkt hier ook
Cryofiel
10 jaar geleden
Bij mij ook. Ik heb ooit eens gehad dat het niet meer werkte. Als ik me goed herinner heb ik toen alle Google-gerelateerde cookies verwijderd, waarna het weer werkte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kan je dat ergens bij je Google-instellingen instellen.
Cryofiel
10 jaar geleden
Nee, ik heb geen Google-instellingen. Als je helemaal niets hebt ingesteld (en dus ook geen cookies hebt) en je gaat naar http://www.google.com/ncr zul je de engelstalige .com-versie krijgen. Met https werkt het ook.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
op de google.nl pagina staat rechtsonder een link naar google.com
als je die 1 keer hebt gebruikt, is het je default geworden (en staat er voortaan rechtsonder een link naar google.nl)
SimonV
10 jaar geleden
Dat is toch gewoon een prima antwoord?

Antwoorden (3)

Door te googelen op "google.com -google.nl" (of .be danwel de andere landcode waar jij je bevindt).
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ Amadea, ach, ik was al zo blij met je antwoord, want google.com komt dan meteen bovenaan de lijst te staan, maar als ik er daarna op klik, jaja, tóch weer google.nl !!!
Je houdt het niet voor mogelijk, wát een pesterij.
Amadea
10 jaar geleden
Hè, hoe kan dat? Ik kreeg op die manier wél google.com!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kun je gebruik maken van een proxyserver?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg ook gewoon naar NL, ik typ google.com, en krijg google.nl
wanneer je op google.nl gaat , klik je rechts onderaan op 'instellingen' en zoekinstellingen. klik nu in de linker kolom op talen en verander deze naar 'English' en dan op opslaan.

Als het goed is wordt je nu doorverwezen naar google.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog een optie, als je naar google.nl gaat staat rechts onderin een linkje google.com. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
....en als ik daarop klik: tatatata ! google.nl
P.S. je antwoord was eigenlijk al eerder door iemand gegeven, zie één van de 8 reacties op mijn vraag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oops, sorry!
Probeer dit?
http://www.google.com/preferences#location