hoe kan ik de bladwijzers in Google Chrome kleiner, tot pictogrammen, maken?

Ik ben in Internet Explorer gewend aan een balk met allemaal, zelf aangemaakte, pictogrammen. Nu heb ik deze 'bladwijzers'in Chrome ook aangemaakt, maar een stuk of 7 nemen de hele balk al in beslag. In tegenstelling tot Internet Explorer, waar ik een stuk of 30 pictogrammen horizontaal kan bergen. Wie weet hoe en misschien of ik pictogrammen maak/kan maken in Chrome?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
8.5K

Antwoorden (4)

Dat kan je doen door er mappen van te maken. Klik op de drie streepjes rechtsboven, dat is het menu. Selecteer Bladwijzers. Selecteer dan Bladwijzerbeheer.
Klik op de bladwijzer die je wilt bewerken, klik op het menu Organiseren en selecteer vervolgens Bewerken. In de mappenlijst aan de linkerkant klik je met de rechtermuisknop op de gewenste locatie van de nieuwe map en selecteer je Map toevoegen. Als je zo je bladwijzers bij elkaar groepeert in mappen met een verduidelijkende naam, heb je minder balkruimte in beslag genomen.
Je kunt de bladwijzers en mappen in de bladwijzerbalk gemakkelijk bewerken door met de rechtermuisknop op het gewenste item te klikken en Naam wijzigen te selecteren.
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt er een aparte extensie voor installeren (gratis). Werkt prima!
https://chrome.google.com/webstore/detail/io-bookbar-icon-only-book/olpcoijhnioeaopipiblnmjlckcbbfhm

Een minder fraaie oplossing is gewoon de naam van je snelkoppeling weghalen. Klik met de rechtermuisknop op je koppeling en kies Bewerken.
bamibal
10 jaar geleden
Bladwijzers, op de toolbar, ik heb er 40 opstaan!!
Wat je het beste kunt doen, je klikt met rechter muis op icoontje van de site, klik op edit en je haalt de tekst weg, maar je laat de url wel staan.
Het ligt natuurlijk aan de grootte van je beeldscherm, hoeveel je er kwijt kunt
B
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan je doen door er mappen van te maken. Klik op de drie streepjes rechtsboven, dat is het menu. Selecteer Bladwijzers. Selecteer dan Bladwijzerbeheer.
Klik op de bladwijzer die je wilt bewerken, klik op het menu Organiseren en selecteer vervolgens Bewerken. Vervolgens kun je de naam zo kort mogelijk maken dat het voor jou nog te begrijpen is of zelfs helemaal weghalen. Dan blijft alleen het icoontje over of een kort tekst bijv. GV