hoelang duurt het voordat Google verwijderde pagina's verwijderd uit zijn lijst?

Je typt je naam in op Google, even controleren wat er allemaal voor informatie bij staat. Je ziet allemaal oude accounts van vroeger, wilt deze verwijderen, dus je verwijderd het account. Je typt daarna weer je naam in op Google, de link staat er nog maar wanneer je hier op klikt staat er error. Hoelang duurt het voordat deze links uit de pagina van Google zijn verdwenen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
7.3K

Antwoorden (1)

Dit is moeilijk te zeggen en kan soms aardig lang duren, maar wat je wel kunt doen is een verzoek naar Google sturen om het te verwijderen. Via de website in mijn bron is het mogelijk zo'n verzoek in te zenden.

Vul de link in die je vindt bij de google zoekresultaten en als je account ook daadwerkelijk van de betreffende website is verwijderd zal Google het uit de cache verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u wel, maar ik krijg alleen informatie. Ik kan nergens wat vinden om het daadwerkelijk te verwijderen of een verzoek in te dienen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee inderdaad bij die link moest je eerst nog wat dingen aanklikken. Dit is de directe link om een verzoek in te dienen: https://www.google.com/webmasters/tools/removals Je hebt alleen wel een Google account nodig als ik het zo zie, dus als je die nog niet hebt zul je die eerst even moeten aanmaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is inderdaad moeilijk te bepalen, als Google nog inhoud indexeert op jou website blijft hij voorlopig nog staan.
Ik heb het zelfde probleem, op mijn naam heeft iemand een MySpace account aangemaakt, maar dat kan ik niet verwijderen omdat ik hem zelf niet gemaakt hebt.