Bestaan er sites op internet waar je je eigen foto's op mag zetten?

Het lijkt me leuk mooie foto's die ik op mijn tablet heb ergens op internet te showen. Maar bestaan er wel sites waar je dat kan doen?

7 jaar geleden
in: Internet
1.2K
erotisi
7 jaar geleden
facebook??
zondag
7 jaar geleden
Nee facebook niet en ook niet al die andere sites van sociale media. Ik zoek sites die echt geïnteresseerd zijn in mooie en/of leuke foto's en waar geen kletspraatjes opgehangen worden.

Antwoorden (5)

Ja. Dat kan op een heleboel sites. De bekendste is (denk ik) Picasa.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Pinterest is hier ook een goede voor en ook om ideeën op te doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Leuk is ook: jigsawplanet.com
Daar kun je je eigen foto's e.d. in elkaar laten puzzelen door online-puzzelaars, wereldwijd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
zondag
7 jaar geleden
Hé dat is grappig.
Ik denk eerder Instagram. Instagram is verkrijgbaar op Android zowel iOS en Windows.
Mensen kunnen simpel je foto leuk vinden en een reactie plaatsen. Je kunt mensen "taggen" die bijvoorbeeld op de foto staan. En de app bied veel bewerkings mogelijkheden zoals filters.