Weet iemand een boekhandel waar over een boek/handleiding is over Windows Home Server.

Bij normalen boekhandels verkopen ze die namelijk niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil niet lullig doen maar als je wil beginnen met het opzetten van een home server kan ik je echt aanraden om niet voor windows te kiezen.
99% van alle webservers draait op Linux/UNIX en dit is niet voor niets, meer mogelijkheden en geen last van virussen en spyware, ook is het echt niet zo moeilijk om hiermee te beginnen gezien er heel veel gratis uitleg online staat en je ook snel en goed geholpen word via de gebruikers fora. Mandriva en OpenSuse zijn erg aan te raden voor beginners en bovendien gratis.

Het beste antwoord

Bij een echte boekhandel (dan bedoel ik niet een kantoorwinkel waar ook wat boeken liggen) kunnen ze dat gewoon voor je bestellen.

Een echte boekhandel kan over het algemeen vele malen meer leveren dan er ruimte is om in de winkel te zetten.

Een grote keten waar je zeker terecht kan, is selexyz. Gewoon even vragen bij de servicebalie of een verkoper die op de juiste afdeling rondloopt. Maar als er een andere grote boekhandel is in jouw woonplaats, dan kunnen ze je ongetwijfeld ook helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/windows+home+server/Ntk/nl_books_all/Nty/1/N/8299+8293/Ne/8299+8293/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=125156
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heb je meer aan deze link:

(Een boek dat ook over Home Server gaat...)

Toegevoegd na 1 minuut:
Plus Home Server for Dummies.
rose
14 jaar geleden
Ga naar de bibliotheek. Daar liggen dikke boeken over Windows Home Server (en in het nederlands!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja of de drukkery die heeft ook veel boeken over computers enzo. Daar liggen ook veel dummy's boeken (voor de beginners)