Via hypercam.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je kan dan zelf bepalen welk die van je beeldscherm die filmt. Zo kan je ook anderen hun webcam vastleggen. Geen vieze dingen mee doen en dan posten op ''natuursites'' ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga even een hele flauwe opmerking maken:

Maak een foto van de webcam, dan heb je een opname van de webcam!

Maar om je vraag waarschijnlijk goed te beantwoorden: als je de webcam hebt geinstalleerd zit daar ook een programma bij (zie start, alle programma's) als je deze opent kan je foto's maken en als je webcam dat toelaat, ook opnamens maken. Dit lukt meestal niet als je de webcam voor ander doeleinden gebruikt zoals msn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal krijg je met je cam een programma er bij daar kan je het ook mee doen

als je dat niet er bij hebt gekregen idd hypercam

grzz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met windows movie maker kun je een webcam filmpje maken.
ga naar video vastleggen en selecteer daar je webcam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fraps

Toegevoegd na 3 minuten:
hiermee kan je beelden op je scherm opnemen. dus een soort bewegende printscreen. kan je dus ook de webkem van de tegenpartij mee opnemen :)