Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij mijn gmail zorgen dat een mail van een bepaalde afzender direct in een bepaalde map komt?

Mijn doel is om bijvoorbeeld mailtjes van mijn voetbalclub direct in een bepaalde map te ontvangen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij is er geen mogelijkheid in Gmail dingen in een andere map te zetten (SPAM uitgezonderd), wel kun je berichten voor de voetbalvereniging automatisch laten labelen.
Uiteraard moet je dan wel eerst een Label voetbalvereniging hebben.
Dit label maak je door links in beeld te klikken op :"Create new label"

Dan het automatisch labelen: Dit doe je door op één van die mailtjes te gaan staan en dan bovenin beeld te kiezen voor: More Actions.
Kies dan voor: "Filter messages like these"
Dan kun je enkele voorwaarden toepassen, bijvoorbeeld mailtjes gestuurd door, of verstuurd aan (in geval jouw voetbalvereniging een forwarder gebruikt die automatisch alles forward naar jouw gmail).
Dan ga je naar Next Step
Kies voor Apply label.
Label het voetbalvereniging.
Klaar.

Als je nu in je inbox links in beeld op de label voetbalvereniging klikt, dan zie je alleen al die berichten die gelabeled zijn als voetbalvereniging.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bij Gmail (online) op 'Filter maken' klikt kun je opgeven hoe, welke en waar je je mail wilt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding