waar kan ik gratis online marokaans leren?

ik ben half marokaans maar kan geen woort marokaans. ik weet het een schande. dat wil ik dan ook snel veranderen. ik wil het wel het liefste leren zonder iets te moeten bestellen. weet iemand een site of heeft iemand al een paar woortjes voor me? ik hoor het graag van je.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al op YouTube gezocht ;)

Het beste antwoord

Met je Nederlands is het ook nog niet 100 % zo te zien, maar waarom spreek je niet met iemand af, om het je te leren. Er zijn vast wel Marokkaanse vrouwen die je willen helpen. Gewoon iedere week een uurtje afspreken. Vooral oudere Marokkaanse vrouwen raken makkelijk in een isolement omdat ze geen Nederlands spreken, dus het mes snijdt van 2 kanten, allebei blij. En beter niet je moeder vragen, want hoe dichter bij de relatie is hoe moeilijker om verbeteringen te accepteren

Toegevoegd na 15 uur:
Je kunt ook bij de moskee eens vragen (Ik weet dat waar ik woon, daar ook lessen Marokkaans aan kinderen wordt gegeven. Misschien kunnen ij je verder helpen, ook al ben jij zelf misschien niet moslim
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja ik weet het XD. dat is niet echt goed nee.
het probleem is dat de enige marokaan die ik ken in nederland mn vader is en die woont ergens anders. mijn moeder kan me zowiezo niet helpen. die is gewoon nederlands en kan dus geen marokaans. ik kan het wel leren van mijn vader maar die zie ik alleen in de vakanties. :-(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je dan geen vrienden of vriendinnen op school o.i.d. die Marokkaans zijn?
Of je kunt eens informeren bij je gemeente of er Nederlandse les wordt gegeven aan Marokkaanse vrouwen,dit gebeurt vaak in een wijkgebouw.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet op school.
hebben ze dat overal dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik niet,maar daar kom je snel genoeg achter als je informeert bij je gemeente.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de moskee informeren zoals Annelies aangeeft is ook een goed idee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar in dit gat staat dan weer geen moskee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar ik kan wel ff navragen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou inderdaad overal eens navragen waarvan je denkt,misschien weet die of die het wel want als wij niet weten in welk gehucht je woont,kunnen wij ook niets googlen voor je.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bddankt voor de tips hoor mensen.

Andere antwoorden (1)

Marokkaans is geen taal!
In Marokko praten ze Arabisch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ze praten Marokkaans-Arabisch. maar dat is veel langer typen.