Is het mogelijk een internetabbonement op je telefoon te nemen terwijl je jouw beltegoed behoudt?

Ik ben prima tevreden over dat ik een beltegoed heb, maar ik wil ook graag mobiel internetten. Mails schrijven / lezen, file en weer bekijken, google maps gebruiken etc...

Zijn er ook abbonemenen voor alleen internet, terwijl je dan beltegoed houdt? En wat raden jullie aan?

Een heel abbonement om te bellen vind ik niet nodig. Ik bel niet echt gek veel namelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik weet niet welke provider je hebt. Bij vodafone prepaid kun je bv internetblox erbij nemen voor 10 euro per maand en dan heb je 1GB internet per maand en dat kun je per maand aan en uitzetten. Hoe dat met andere providers zit weet ik niet. Maar die zullen vast iets gelijkwaardig kunnen bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone blox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt bij tmobile een actie voor internet laat je daar even informeren