Hoe kan het, dat er films van veel meer dan 10 minuten op youtube staan, terwijl de maximum duur 10 minuten is?

10 jaar geleden
in: Internet
3.9K
Amadea
10 jaar geleden
Dat is oude informatie. De lengte is enkele jaren geleden aangepast.
Ritsuka
10 jaar geleden
Kan zelfs 10 uur lang: http://www.youtube.com/watch?v=wZZ7oFKsKzY Is inderdaad al een tijdje geleden aangepast

Antwoorden (2)

Limiet is 15 minuten, 10 was dacht ik als je al geflaged bent voor copyright materiaal.

Voor het te verhogen:
1. Ga naar de uploadpagina op www.youtube.com/my_videos_upload
2. Klik op Verhoog je limiet onder aan het scherm, of ga naar https://www.youtube.com/verify
3. Volg de stappen om je account te verifiëren via een mobiele telefoon. We kunnen momenteel geen andere manieren bieden om je account te verifiëren.

Dacht niet dat dit vroeger al het geval was, heb al meerdere uploads gedaan van 50 minuten.

Zoals je op onderstaande afbeelding kan zien heb ik al te veel auteursrechtklachten gekregen.
Bij u staat er wrs:
"Wil je video's uploaden van meer dan 15 minuten? Verhoog je limiet"
www.youtube.com/my_videos_upload
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Standaard kun je video's uploaden die maximaal 15 minuten duren. Ga als volgt te werk als je langere video's wilt uploaden:

1. Ga naar de uploadpagina op www.youtube.com/my_videos_upload
2. Klik op Verhoog je limiet onder aan het scherm, of ga naar https://www.youtube.com/verify
3. Volg de stappen om je account te verifiëren via een mobiele telefoon. Dit is voor nu de enig mogelijke wijze om je account te verifiëren.

Als je je limiet hebt verhoogd, controleer je of je de nieuwste versie van je browser gebruikt, zodat je bestanden kunt uploaden die groter zijn dan 20 GB.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je moet over de auteursrechten of over de benodigde rechten beschikken voor alle video's die je uploadt. Je kan controleren of je langere video's kan uploaden door naar kanaalinstellingen > functies te gaan en bij het kopje "Langere video's" te status te controleren.