Is er een uitzendinggemist voor radio?

Voor televisie is er keuze genoeg maar is er ook een overzichtswebsite voor radiogemist?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee helaas, daar is gewoon te weinig vraag naar. Mensen die iets willen terugluisteren gaan, als dat kan, naar de site van de zender zelf en kiezen daar het programma wat ze gemist hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe weet je dat er te weinig vraag naar is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Anders was het er wel geweest Azerty! Mensen luisteren nog maar weinig naar de radio en als ze het doen volgen ze hun vaste zender en kijken ze op de site van DIE zender als ze een programma hebben gemist. Tv kijken doen mensen naar veel meer zenders dan 1.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De aanname dat mensen nog maar weinig radio luisteren heeft mij besloten om dit tot beste (onzin)antwoord te verklaren. Gefeliciteerd ermee!

Andere antwoorden (2)

Ja, wat dacht je van deze site:

http://www.radio1.nl/terugluisteren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat is alleen van radio 1 maar ik bedoel een overzicht net als http://www.hebikietsgemist.nl/ maar dan voor de radio.
Op radio2.nl kan je uitzendingen terug luisteren. Klik ergens op de maankalender op de site, dan zie je de uitzendingen van die dag per programma gegroepeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maankalender = maandkalender